Vacature officemanager

Vacature Officemanager/ secretaresse

 

Wat ga je doen?

 

Als officemanager/secretaresse werk je voor de directeur, de administratie en het bedrijfsbureau en je ondersteunt hen bij diverse werkzaamheden:

 

  • Je bent het aanspreekpunt van de organisatie, zowel telefonisch als voor bezoek,
  • Je draagt zorg voor relatieonderhoud, zoals het versturen van verjaardagskaarten en het versturen van relatiegeschenken,
  • Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van thema-activiteiten, zoals het organiseren van een kerstborrel en het regelen van kerstpakketten,
  • Je beheert en bestelt (kantoor)artikelen, bestelt de boodschappen en verzorgt de wekelijkse teamlunch,
  • Je bent verantwoordelijk voor secretariële ondersteuning, zoals het voorbereiden van vergaderingen, notuleren en bewaken van gemaakte afspraken,
  • Je verzorgt in- en uitgaande post,
  • Je houdt ons bestand van klant,- en relatiegegevens t.b.v. de bedrijfsvoering up-to-date,
  • Waar gewenst verzorg je het agendabeheer van directie en bedrijfsbureau,
  • Je bewaakt deadlines en organiseert materiaal voor presentaties (beurzen, scholen etc.),
  • Je ondersteunt bij controle op facturatie, debiteuren en crediteurenbeheer en verricht financieel administratieve werkzaamheden waar nodig. Tevens ondersteun je bij de uren- en projectadministratie,
  • Je verricht overig voorkomende hand- en spandiensten waar gewenst en nodig binnen BKC, zoals (ondersteuning bij) de organisatie van trainingen en opleiding, etc..

 

Waar ga je werken?

 

BKC is gespecialiseerd in boomverzorging, groen en milieu en duurzaam ondernemen. Inmiddels zijn wij een begrip in de wereld van de boomverzorging en groenvoorziening en hebben wij vanuit Zevenaar ons werkterrein weten uit te breiden naar onder andere Duitsland en Hongarije.

Als modern en efficiënt bedrijf met een no-nonsense mentaliteit werkt BKC graag aan nieuwe initiatieven en zet zich dagelijks in voor een vertrouwde en duurzame relatie met haar opdrachtgevers.

Wij voeren opdrachten uit voor zowel gemeenten, de rijksoverheid, bedrijven en instellingen als de particuliere sector en de diversiteit aan werkzaamheden zorgt voor een afwisselende en uitdagende functie.

 

BKC is een dynamische organisatie met een flexibele instelling. Het is belangrijk dat je je hierin thuis voelt en altijd goed je oren en ogen openhoudt om het beste uit je functie te kunnen halen.

Daarnaast werken wij met een klein team waarbij collegialiteit een belangrijk aspect is. Samen maken we er wat moois van!

 

Jouw werktijden

 

Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand die bij voorkeur minimaal 24-32 uur per week beschikbaar is.

Werktijden kunnen wij in overleg bespreken, zodat wij samen naar een optimale balans tussen werk en privé kunnen toewerken.

Wil je meer informatie? BKC hanteert de cao Bos en Natuur (ondernemingsdeel Bosbouw).

 

Dit zijn jouw kwaliteiten

 

  • MBO/ MBO+ niveau,
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal én Duitse taal in woord en geschrift,
  • Goede beheersing van minimaal Word, Excel en Outlook,
  • Hoofdzaken van bijzaken kunnen onderscheiden en prioriteiten kunnen stellen,
  • Snel kunnen schakelen is een must,
  • Kunnen anticiperen en hands-on mentaliteit,
  • Mee kunnen denken in bedrijfsprocessen,
  • Flexibiliteit en stressbestendig.

 

Lijkt het je wat aan de slag te gaan bij BKC?

 

Reageer dan door je CV met motivatie te versturen t.a.v. mevrouw D. Angenent, emailadres d.angenent@bkcbv.nl.

 

Vragen over deze vacature of functie? Onze collega Darja Angenent helpt je graag verder. Je kunt haar bereiken via telefoonnummer 0316-740777.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.